سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :2030
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/2/17
9:1 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
اختر حسن پور[0]
اینجانب در شهرستان سردشت متولد شده تحصیلات تکمیلی خود را در شهرستان سردشت گذرانده ام وازسال82 در نهضت سواد آموزی مشغول به کار می باشم درسال 86 وارد دانشگاه ازاد اسلامی شده ودر سال88 فارغ تحصیل شده ام واکنون دررشته کارشناسی آموزش ابتدایی در حال تحصیل می باشم.

خبر مایه

سردشت - خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بمباران شیمیایی سردشت بعنوان سندی تلخ از فجایع جامعه بشری در تاریخ بر جای خواهد ماند. به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی صبح سه شنبه در پیامی به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت در هفتم تیرماه سال 66 که در بیست و چهارمین یادواره مصدومان و جانبازان این حادثه قرائت شد، افزود: هفتم تیر سال 66، روایت مظلومیت مردم غیرتمند و دلاور شهرستان سردشت و سند جاوید و ماندگار فداکاری و ایثار در عرصه سال های دفاع مقدس است. وی در این پیام با بیان اینکه مردم قهرمان سردشت، در اوج بی دفاعی و در حالی که مشغول زندگی روزمره خود بودند، مورد تهاجم و حمله ددمنشانه ارتش رژیم بعث عراق قرار گرفتند، اظهار داشت: ارتش زبون بعث صدام در آن زمان با زیر پاگذاشتن همه معیارها و اصول انسانی، ناجوانمردانه عرصه جنگ را به شهرها و به میان مردم بی دفاع کشاند و با بهره گیری از سلاح های شیمیایی و سمی دست به جنایتی بی مانند و بی سابقه زد که در تاریخ به عنوان سندی تلخ از فجایع بشری بر جای خواهد ماند. رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام آورده است: آلام و دردهای مردم مظلوم سردشت در این سال ها هیچ گاه التیام نیافته و اثرات ناشی از بمباران شیمیایی سردشت همچنان بر جان و پیکر زنان، مردان، کودکان و نوجوانان این خطه باقی مانده است. لاریجانی بیان داشته: زخم مصدومیت اهالی این شهر سرافراز نشانه اعتقاد و پابندی مردم سردشت قهرمان به نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است و این وظیفه همه ما را در رسیدگی به وضعیت آنان و پاسداشت ایثارگری و حماسه ای که بر جای گذاشته اند، دو چندان می کند. وی افزود: به طور یقین یاد و خاطره مظلومیت 116شهید و ایثار بیش از پنج هزار مجروح و مصدوم فاجعه تلخ بمباران شیمیایی شهر دلاور سردشت هیچ گاه از حافظه تاریخ جاودانه دفاع مقدس و حماسه آفرینی های این ملت در مواجهه با دشمن بعثی پاک نخواهد شد. لاریجانی تاکید کرد: این وظیفه بر همه مسوولان است که با دقت و عنایت ویژه به مشکلات و کاستی های مردم این شهر توجه کنند و با تلاش جدی طعم تلخ و تند هوای مسموم ناشی از بمباران شیمیایی را به عطر طراوت زندگی و نشاط مبدل سازند. شهرستان مرزی سردشت در هفتم تیرماه سال 66 در چهار نوبت توسط هواپیماهای رژیم بعثی مورد حمله شیمیایی قرار گرفت که طی آن بیش 110 نفر شهید و پنج هزار نفر شیمیایی شدند. شهر مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و در حال حاضر دارای بیشترین تعداد مصدومین شیمیایی در کشور است.



90/4/7::: 12:0 ص
نظر()